სიახლეები

Arrow Down Icon
Image 07 ოქტომბერი 2024 წელი

საქართველოს საპატრიარქოს წმინდა ნინოს სახელობის მართლმადიდებლურ სკლაში სასწავლო წელი აქტიურად მიმდინარეობს. პედაგოგთა ხელმძღვანელობით, მოსწავლეები საინეტერესო აქტივობებსა და ღონისძიებებში ერთვებიან. ამჯერად, სკოლაში, მოსწავლეებმა ანა კორძაია-სამადაშვილის - "გიმნაზისტკა" გაარჩიეს, რომელთან დაკავშირებით, საინტერესო დებატები მოაწყვეს. ,,გიმნაზისტკა" ოცნებობს, გახდეს , იმ ასაკისა რომ ,,სიტყვის შებრუნებას" უზრდელობად აღარ ჩაუთვლიან . შენ რას მიიჩნევ უზრდელობად? რამდენად საჭიროა აზრის კორექტულად გამოხატვა? რატომ? შურა გოგონას ეუბნება , თუ გინდა ხმა ამოგეღებოდეს , მაგარი უნდა იყო, ასაკს მნიშვნელობა არა აქვსო. რას უნდა ნიშნავდეს ეს სიტყვები და გააცანი შენი შეხედულებები კლასს", - მოსწავლეებმა სწორედ ეს თემა განიხილეს. დებატები კლასი დავყავით ორ გუნდად, რომელთაგან ერთს მიენიჭება მტკიცებითი პოზიციის სტატუსი , ანუ გუნდის წევრები ეთანხნებიან მოცემულ თეზისს, ხოლო მეორე გუნდს _ უარმყოფელი პოზიციის სტატუსი. ავირჩიეთ სამი სპიკერი თითოეული გუნდიდან, ისინი პასუხისმგებელნი არიან სხვადასხვა არგუმენტზე. დებატების დროს თითოეულ სპიკერს პასუხის მოფიქრებაში ეხმარება გუნდი. მსაჯის როლი მნიშვნელოვანია, იგი წყვეტს საბოლოოდ რომელმა გუნდმა გაიმარჯვა. ბავშვებმა, როგორც ქათული ენის პედაგოგი ლეილა თვალაბეიშვილი გვიყვება, დებატებს თავი კარგად გაართვეს. "ჩემი განსხვავებულები, უყვარხართ ლეიკოს", - აღნიშნავს პედაგოგი ლეილა თვალაბეიშვილი.  

სრულად
Image 05 ოქტომბერი 2024 წელი

მასწავლებლისთვის იმაზე დიდი სიხარული არ არსებობს, ვიდრე მოსწავლეების წარმატებაა. საგაკვეთილო პროცესი კრეატიული, შემოქმედებითი, მიდგომებისა და ურთიერთგაზიარების უნარების გამოვლენაა. დიდი ნოდარ დუმბაძის შემოქმედება ვის არ აუჩუყებს გულს, ვის არ მოანდომებს, რომ ცხოვრებაში, ერთხელ მაინც, შეექმნა პაწაწინა ტექსტი, რომელიც მკითხველის გულწრფელი აღტაცების, დაფიქრების, ღიმილისა და ცრემლის მიზეზი გახდებოდა. პატარა და და ძალიან ჭკვიანმა  მე- 6ბ კლასელებმა დიდი ინტერესით წაიკითხეს მოთხრობა ხაზარულა, რომელიც ვაშლის ხის ისტორიაა.   გურიის ერთ-ერთ სოფელში, ამ სასარგებლო ხილის ირგვლივ დატრიალებული ამბები კიდევ უფრო შთამბეჭდავი აღმოჩნდა მათთვის ... განვიხილეთ, ვიმსჯელეთ, ვიკამათეთ, მხატვრულ სახეებზე, ხერხებზე, მოქმედების დრამატურგიაზე, სიუჟეტის მრავალფეროვნებაზე, ადამიანურ ურთიერთობებსა და ეკოლოგიაზეც კი... ვერ შეველიეთ გმირებს.გადავწყვიტეთ, კიდევ ერთხელ გაგვესულიერებინა და ბოლომდე შეგვეტკბო ტექსტის არსი.თითოეულმა მოსწავლემ თავისებურად აამეტყველა მცენარე, ისეთი ფრაზები დაწერეს, რომ უდიდეს კლასიკოსსაც კი აუჩუყებდა გულს ,,ხაზარულას ფიქრები". დავით მახაშვილისთვის ის დრამატულ პესონაჟად დარჩა - ,,ვკვდებოდი, არ მინდოდა სიკვდილი, მაინც გადაწყვიტეს ჩემი მოჭრა, მეძნელებოდს აქაურობის დატოვება, რადგან ბებიაც და შვილიშვილიც ჩემი ოჯახი გახდა". ჯაბა ღვანიძისთვის მომაკვდავი ხის ფიქრები, მაინც სიცოცხლის დაუოკებელ სურვილს დაუკავშირდა: ,,როდესაც სამუდამოდ დავხუჭე თვალები, ვიფიქრე, თუ რატომ გამიმეტეს სასიკვდილოდ?!" ბარბარე ხარჩილავა მაინც ადამიანის დამნდობ ბუნებას ჩაეჭიდა და ხის ემოციებიც დაგვანახა: ,,ბიჭი ალბათ ჩემ შეშინებას ცდილობს. იმ ბებრუხანა ანანიას ფილოსოფიას არ დაუჯერებს. ამჯერად ავყვავდები, ნაყოფს გამოვიდხამ, თავი არ მაქვს, მაგრამ მათ გამო, მაინც დავიმძინებ ნაყოფით ტოტებს. ამ გაგანია ომის დროს მშივრებს ხომ არ დავტოვებ ფაშისტი ჰიტლერისგან განადგურებულ, დამშეულ და მაინც ხალისიან გურულებს. ...ამ ფიქრებში გაბრუებულმა გვერდებში საშინელი ტკივილი ვიგრძენი. მომჭრეს. სამუდამოდ დავხუჭე თვალები ყველაფერზე, იმისათვის, რომ ყინვიან ზამთარში ადამიანებისთვის სითბო მეჩუქებინა"... ნიკოლოზ მამედოვისთვის, ნებისმიერ ასაკში, სიცოცხლე ყველაზე მნიშვნელოვანი აღმოჩნდა: ,,უნაყოფო, უმწეო ბებერს დროის უკან დაბრუნება რომ შემეძლოს უსათუოდ ვიტყოდი: მე ვხედავ, მე მესმის, მე შემიძლია და სიცოცხლე მინდა! "... დემეტრე ნებიერიძემ ხაზარულას მიერ სიცოცხლესთან გამოთხოვების უკანასკნელი მომენტები და განცები აღწერა: ,, ფესვებიდან ვისრუტავ გაბზარული ჭურიდან გამოჟონილ წითელ, მათრობელა სითხეს... ახლა ვხვდები, რატომ იცინოდნენ, ტიროდნენ, ხუმრობდნენ, კამათობდნენ ღვინით მთვრალი ადამიანები... მჭრიან და ტკივილს ვერ ვგგრძნობ გაბრუებული, დიდი შეღავათია... უკანასკნელად ვახელ თვალებს და ვხედავ თვალცრემლიან ბიჭსა და ცისკენ ხელებაშვერილ დედაბერს ... ვხვდები, რომ ვკვდები - ვიძინებ სამუდამოდ!" ნიკოლოზ ჩხეიძემ გულაჩუყებული და უიმედო მცენარე აალაპარაკა: ,, საბოლოოდ მივხვდი, რომ ამ ოჯახს, ვისთანაც მთელი სიცოცლე გავატარე და ვატკბობდი, აღარ ვჭირდებოდი. მაშ, რა აზრი აქვს სიცოცხლეს, როცა აღარავის უყვარხარ?!...ანდრია კუკულაძემ სასოწარკვეთილი ხაზარულას განცდები გააცოცხლა: ,,ღვინო შევისრუტე და თაბრუდახვეულმა ვერც კი ვიგრძენი ტკივილი, ისე გავეცალე სიცოცხლეს და გადავინაცვლე მარადისობაში"... ხატია ზაქაიძემ ხის სიცოცხლესთან განშორება გულისამაჩუყებელი ემოციით წარმოადგინა: ,,თურმე არ მცნობია ადამიანები - ჩემებს რომ ვუწოდებდი, გული მომიკვდა და საბოლოოოდ დავხუჭე თვალები" ... ნენე ხოჭოლავამ ხილულ სამყაროსთან უკანასკნელი შეხების ემოცია გააცოცხლა: ,, წუთიერად ჩამეძინა. რთულია საკუთარი სიცოცხლის სადარაჯოზე დგომა... შემაჟრჟოლა და გამოვფხიზლდი, უცნაური ჩანდა სამყარო, ამქვეყნიური აღარ ვიყავი და სამუდამოდ მივენდე სიკვდილს" ... ანა გურაშვილმა ჩვეული სინატიფითა და სიფაქიზით წარმოგვიდგინა ვაშლის ხე : ,,ნეტავ, ბიჭისთვის მეც მეთქვა, როგორ მიყვარდა, მაგრამ ახლა ყველაფერი გვიანაა... სიცოცხლეს რომ დამიბრუნებდნენ ვეტყოდი, როგორ მინდოდა მათთან სიხარულის, სევდის, გაზიარება ... ნეტავ, როგორია იყო ადამიანი და გრძნობდე ამ ყველაფერს". ბარბარე კვენიაშვილმა სიყვარულით აღვსილი და უბოროტო ხის ბოლო სიტყვა დაწერა: ,,რატომ უნდა მომჭრან? ალბათ აღარ ვჭირდები, ნეტავ იცოდნენ, როგორ მიყვარს ეს ოჯახი!" ერეკლე ბეგიაშვილმა კი შესანიშნავი მხატვრული ხერხებით გადმოსცა ხაზარულას საბედისწერო დასასრული:,,მე, მათთვის ყველაფერი გავაკეთე, ჩემი სხეულის ჩამომხმარი ნაწილები უკანასკნელ მსხვერპლად გავეცი, რომ გაყინული სხეული გაეთბოთ... შემდეგ კი უმტკივნეულოდ გავქრი ამ სამყაროდან..." ბარბარე ქიტიაშვილმა სიცოცხლისა და ნაყოფიერების მნიშვნელობაზე გაამახვილა ყურადღება ბებერი ხის მონოლოგში: ,, ოდესმე ყველა დაბერდება და გასცილდება ამ წუთისოფელს, მთავარია ისე იცოცხლო, რომ ბედნიერება და სიხარული მიანოჭო ადამიანებს, მიდამოს, ყველაფერს - სულიერსა და უსულოს" მადლიერების p.sმე, როგორც მათ მასწავლებელს, ისღა დამრჩენია, გულწრფელი აღტაცება გამოვთქვა სათუთი ნააზრევისა და ზოგადად, სიყვარულით სავსე დამოკიდებულების გამო ...და ბოლოს, ადამიანებიც ხომ მცენარეებივით ვართ. ვისრუტავთ სიყვარულსა და დაუვიწყარ ემოციებს.მე, როგორც მასწავლებელი, ჩემი შეგირდებისგან...პატივისცემით სოფი მასწი.

სრულად
Image 03 ოქტომბერი 2024 წელი

„ჯანმრთელობა ის განძია, რომელსაც ვერ იყიდი.” როგორც ცნობილია, ჯანსაღი კვება ადამიანის ჯანმრთელობის ერთ-ერთ საფუძველს წარმოადგენს. ის თუ რას მივირთმევთ, პირდაპირ აისახება ჩვენს ფიზიკურ და გონებრივ მდგომარეობაზე!   საქართველოს საპატრიარქოს წმინდა ნინოს სახელობის მართლმადიდებლური სკოლის პირველი კლასის მოსწავლეებმა, დამრიგებელ ნინი კანტიძესა და ბუნების მასწავლებელ მარიამ გოგიბერიძესთან ერთად დაგეგმეს შემეცნებითი აქტივობა ჯანსაღ/არაჯანსაღ კვებაზე. დაგეგმილი და განხორციელებული აქტივობები: ბავშვებმა დახატეს ჯანსაღი/არაჯანსაღი პროდუქტი, რომლის შესახებაც თავადვე ისაუბრეს, როგორც უარყოფით, ისე სასარგებლო თვისებებზე. (აღნიშნულ პროცესში ბავშვებს დაეხმარა ხელოვნების მასწავლებელი - ქეთი დევნოზაშვილი).  მოსწავლეები ორ ჯგუფად განაწილდნენ და შეადგინეს ჯანსაღი/არაჯანსაღი კვების რაციონი, რომელიც პირამიდის სახით წარმოადგინეს.    ბავშვებმა მხიარული აქტივობის სახით დააგემოვნეს ადამიანის კვების რაციონისთვის მნიშვნელოვანი ხილი და ბოსტნეული.

სრულად
Image 02 ოქტომბერი 2024 წელი

საქართველოს საპატრიარქოსთან არსებულ ახალგაზრდობის სულიერი და ინტელექტუალური განვითარების ცენტრსა და სკოლებს შორის გაფორმებული მემორანდუმის ფარგლებში გაიმართა მოსწავლეების შეხვედრა პოეტ ერეკლე საღლიანთან.მასპინძელი ცენტრის სააქტო დარბაზში, სკოლის მოსწავლეებმა, დიდი ინტერესი გამოიჩინეს მწერლის ბიოგრაფიისა და შემოქმედების მიმართ. დიალოგის რეჟიმში მოეწყო ინტერაქცია ერეკლე საღლიანსა და ახალგაზრდებს შორის. 

სრულად
Image 30 სექტემბერი 2024 წელი

საქართველოს საპატრიარქოს წმინდა ნინოს სახელობის მართლმადიდებლურ სკოლაში მეტად საინტერესო და წარმტაცი სასწავლო პროცესი მიმდინარებს. ამჯერად, მოსწავლეებმა ვაჟა-ფშაველას სამყაროში იმოგზაურეს. მე-6ა კლასის მოსწავლეები ამეტყველებული ბუნების გენიალურობით მოიხიბლნენ და საინტერესო აქტივობები ხალისით შეასრულეს. ,,უსულო საგნებს სული ჩავბერე, ავასაუბრე ლოდები კლდისა... " ბუნების მგოსანი ტყუილად არ უწოდეს ლუკა რაზიკაშვილს.  ვაჟა-ფშაველას სამყაროში მთანი ქვითინებენ ან ,,ფიქრს მიეცემიან მწარესა", ,,კლდენი პირს იბანენ წყალზედა", მცენარენი მხიარულნი ან მწუხარენი არიან , ნუკრი შიშისაგან თრთის , ნისლი მთის ფიქრია... ვისწავლეთ მწერლის მიერ გასულიერებული ,,ქუჩი" და მოვირგეთ პერსონაჟის სკამი", - გვეუბნება აქტივობის ხელმძღვანელი, ქართული ენისა და ლიტერატურის პედაგოგი ლეილა თვალაბეიშვილი და ახარებს მოსწავლეთა ინტერესი და შემართება. დავალების პირობით მოსწავლეებს უნდა მოერგოთ ვაჟა-ფშაველას მოთხრობის - "ქუჩი" პერსონაჟის როლი. მოსწავლეებმა დავალებას წარმატებით გაართვეს თავი. ვაჟა-ფშაველას მოთხრობის გაცოცხლებულმა გმირმა თავი მსმენელს გააცნო და თანაკლასელების შეკითხვებს პერსონაჟის პირით უპასუხა.

სრულად
Image 30 სექტემბერი 2024 წელი

"მხოლოდ წარსულის ცოდნით დაუცავს ყოველს ერს თავისი ეროვნება, თავისი არსებობა, თავისი ვინაობაო, გვეუბნებოდა ილია ჭავჭავაძე. წარსულის პატივისცემა კი ოჯახებსა და სკოლიდან  იწყება და წიგნებსა და მუზეუმებში თავს გვახსენებს. ამიტომაც წიგნის სიყვარულმა, თუ ქართული ფესვების პატივისცემამ საქართველოს პარლამენტის ეროვნული ბიბლიოთეკა მდე  მიგვიყვანა. ბიბლიოთეკის III კორპუსში შესული საქართველოს საპატრიარქოს წმინდა ნინოს სახელობის მართლმადიდებლური სკოლის მეხუთეკლასელები ინტერესით უსმენდნენ ქალბატონ მარი ჭყონიას, რომელმაც ყველა სართული შემოგვატარა.  განსაკუთრებული გულისყურითა და სითბოთი საყმაწვილო განყოფილებაში დაგვხვდნენ. ეს ყურადღება ბავშვებმაც იგრძნეს და წიგნის სიყვარული აქ მეტად გამოხატეს. მხოლოდ იმ პირობით დატოვეს სამკითხველო, რომ კიდევ ბევრ საინტერესო ადგილს ვაჩვენებდით. საკონფერენციო დარბაზში, მიკროფონების დანახვისას,  ინტერვიუს სურვილიც გაუჩნდათ და ბევრიც იხალისეს. ელექტრონული წიგნებითაც დაინტერესდნენ. თუმცა  დარბაზში მკითხველები დაგვხვდნენ და ჩვენც ჩურჩულითა და ფეხაკრეფით დავტოვეთ იქაურობა. პირველ კორპუსში გადავინაცვლეთ. გავუყევით ლაბირინთს, რომელსაც წიგნის მუზეუმთან მივყავდით. გზად ჯერ კატალოგებით აღფრთოვანდნენ, შემდეგ კი იმ ქართული ხუროთმოძღვრებით, თავის დროზე არქიტექტურის განვითარებასაც რომ  შეუწყო ხელი. როცა ბავშვებმა გაიგეს, ამ  დიდებულ შენობაში უწინ სათავადაზნაურო ბანკი იყო და მას ილია ჭავჭავაძე ხელმძღვანელობდაო, ილიას მუზეუმში შარშანდელი სტუმრობაც გაიხსენეს.  წიგნის მუზეუმში ქალბატონი ნინო ხვედელიძე შეგვიძღვა. ,,ილიას ბიბლიოთეკამ" თუ გამოფენილმა ხელნაწერებმა თვალი და გული ერთნაირად გაუხარა ბავშვებს.  წერა-კითხვის გამავრცელებელი საზოგადოების როლი კიდევ ერთხელ გაიხსენეს. 1629 წელს გამოცემული  ,,ქართულ-იტალიური ლექსიკონითაც"  დაინტერესდნენ და ქართულ სტამბაში დაბეჭდილი ,,ვეფხისტყაოსნითაც".  ბოლოს ილია ჭავჭავაძის კაბინეტს მივაშურეთ. სამუშაო მაგიდას ბავშვები  სიყვარულით შემოეხვივნენ. ყოველი დეტალითა და ნივთით დაინტერესდნენ. უკან გამობრუნებულები კი ნანახსა და განცდილს ერთმანეთს ემოციებით უზიარებდნენ. შეთანხმდნენ, აქ კიდევ დაბრუნდებიან, როგორც კარგი მკითხველები, რადგან  მათ ნამდვილად იციან,  ,,ცოდნა სიმდიდრეა, მერე იმისთანა მადლიანი სიმდიდრეა, რომ რაც უნდა ბევრს დაურიგო, ბევრს გაუწილადო, შენ არა დაგაკლდება-რა, თუ არ მოგემატება." მარი თაბაგარი

სრულად
Image 25 სექტემბერი 2024 წელი

"დედამიწაზე ბავშვი არ მეგულება, პინოქიოს თავგადასავლით არ დაინტერესებულიყოს და ეს მხიარული და კეთილი ბიჭუნა არ შეჰყვარებოდეს. ჩვენი სკოლის მეორეკლასელებიც დიდი ინტერესით ისმენდნენ ხის კაცუნას ამბავს. სკოლის სახელმძღვანელოში მოცემული ამბავი რომ წავიკითხეთ, რა თქმა უნდა, მწერალ კარლო კოლოდიზეც ბევრი ვისაუბრეთ. შემდეგ, დიდ ეკრანზე მულტფილმიც ვნახეთ და პინოქიოზე შეყვარებულებმა წერილებიც მივწერეთ მას. ზოგიერთმა ყოფაქცევა დაუწუნა, ზოგმა - წიგნსა და გართობას შორის არჩევანი, უმრავლესობამ კი სათანადო რჩევა მისცა.აბა, რამდენს გიოცნებიათ, ზღაპრის პერსონაჟი ყოფილიყავით? ასე იოცნებეს მეორეკლასელებმაც. ჩვენს სკოლაში რომ გულით ნანატრი ყველა სურვილი ხდება, ეს აღარავის უკვირს. ჰოდა, ამ პატარებმაც აქსესუარები მოირგეს და კლასში გააცოცხლეს პინოქიო, მელაკუდა, კატა, მალვინა, ჯეპეტო, თეატრის თოჯინები. უცებ მოფიქრებული თავიანთი დიალოგებით გარკვეული სცენებიც გაითამაშეს და შემოქმედებითი უნარების წარმოჩენით ბევრიც იხალისეს. ასე იწყება და ძლიერდება წიგნის სიყვარული!   მჯერა, არც პინოქიო და არც ეს დღე მათ არასოდეს დაავიწყდებათ. ძალიან მალე კი ,,პინოქიოს თავგადასავლის" ყველა თავს ასეთივე ინტერესით წაიკითხავენ."   მარი თაბაგარი 

სრულად
Image 21 სექტემბერი 2024 წელი

გვინდა, გაცნობოთ, რომ წმინდა ნინოს სახელობის სკოლის ადმინისტრაციის ინიციატივით, წარმატებით ჩატარდა ტრენინგი მასწავლებლებისთვის პირველადი დახმარების საკითხებზე. ტრენინგი მიზნად ისახავდა ჩვენი პედაგოგების აღჭურვას საჭირო ცოდნითა და პრაქტიკული უნარებით, რაც მათ მომავალში საშუალებას მისცემს, გადაუდებელ სიტუაციებში სწრაფად და სწორად იმოქმედონ. ტრენინგის ფარგლებში მასწავლებლები გაეცნენ ისეთ მნიშვნელოვან თემებს, რომელთა ცოდნითაც თავისუფლად შეძლებენ: გადაუდებელ შემთხვევებში დაზარალებულ ბავშვს ადგილზევე სწორად და თანმიმდევრობით გაუწიონ პირველადი დახმარება; საჭიროების შემთხვევაში სწორად და ეფექტურად ჩაატარონ გულ-ფილტვის რეანიმაცია; უცხო სხეულის გადაცდენისა და გადაყლაპვისას დიფერენცირება და პირველადი გადაუდებელი დახმარება გაუწიონ დაზარალებულს; სწორად შეაფასონ და მართონ მაღალი ტემპერატურა; ცხელების მართვის დროს განსაზღვრონ დასაშვები მედიკამენტების როლი და მნიშვნელობა; ალერგიისა თუ მწვავე ვირუსული დაავადებების შემთხვევაში სწორად შეაფასონ და ეფექტურად გაუწიონ პირველადი გადაუდებელი დახმარება ნებისმიერი ასაკის ადამიანს. ჩვენი სკოლისთვის პირველ ადგილზე ყოველთვის დგას მოსწავლეების უსაფრთხოება და ჯანმრთელობა. პედაგოგების ცოდნა პირველადი დახმარების თაობაზე უზრუნველყოფს მეტად დაცულ და უსაფრთხო გარემოს, სადაც თითოეულ ბავშვს ექნება თავდაჯერებულობა და იმედი იმისა, რომ მათ გვერდით არიან კვალიფიციური ადამიანები, რომლებმაც იციან, როგორ იმოქმედონ კრიტიკულ მომენტში. ეს ტრენინგი ჩვენი სკოლის განვითარების ნაწილია. რადგან ვცდილობთ, მუდმივად გავაუმჯობესოთ უსაფრთხოების სტანდარტები და შევქმნათ საუკეთესო პირობები ჩვენი მოსწავლეების განვითარებისთვის. მადლობას ვუხდით ყველა მასწავლებელს ჩართულობისა და პასუხისმგებლობისთვის! მადლობა საინტერესო ტრენინგისთვის ექიმ-პედიატრს თამარ ადეიშვილს! პირველადი დახმარების ცენტრი • First Aid Center

სრულად
Image 18 სექტემბერი 2024 წელი

ძვირფასო მშობლებო და მოსწავლეებო,მოხარულები ვართ, რომ წარმოგიდგენთ ჩვენს განახლებულ მენიუს, რომელიც შექმნილია ჩვენი პატარა მეგობრების ჯანმრთელობისთვის !  ლანჩი (მხოლოდ პირველკლასელებისთვის) სადილი (პირველიდან მეექვსე კლასის ჩათვლით) ჩვენი მიზანია, რომ ჩვენმა მოსწავლეებმა მიიღონ საჭირო და სასარგებლო საკვები, რაც დაეხმარება მათ კონცენტრირებაში და ენერგიის მომარაგებაში მთელი დღის განმავლობაში! საუკეთესო სურვილებით, წმინდა ნინოს სახელობის სკოლის ადმინისტრაცია  

სრულად
Image 03 სექტემბერი 2024 წელი

მოგესალმებით, ძვირფასო კურსდამთავრებულებო!   უპირველესად, მინდა გულწრფელად მოგილოცოთ თქვენი დიდი წარმატება და ცხოვრების ახალი ეტაპის დასაწყისი. უნივერსიტეტებში ჩარიცხვა არის აღიარება თქვენი შრომის, თავდაუზოგავი სწავლა-განათლებისა და დაუღალავი ძალისხმევის შედეგი. ეს წარმატება არა მხოლოდ თქვენი, არამედ ჩვენი სკოლის, მასწავლებლებისა და მშობლების გამარჯვებაა.    ამაყად მინდა ავღნიშნო თქვენი გამორჩეული შედეგები ერთიან ეროვნულ გამოცდებზე, რომლებიც კიდევ ერთხელ ადასტურებს თქვენი ცოდნისა და შრომისმოყვარეობის მაღალ დონეს.    • ლუკა ინაშვილი - 100% ქუთაისის საერთაშორისო უნივერსიტეტი• მარიამ კაცაძე - 100% თბილისის სახელმწიფო სამედიცინო უნივერსიტეტი• ლუკა მაჭავარიანი - 50% ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი• ლიზი ტვილდიანი - 70% კავკასიის უნივერსიტეტი• საბა ჩხაიძე - 70% თბილისის თავისუფალი უნივერსიტეტი• ბარბარე ნატროშვილი - 50% თბილისის ივანე ჯავახიშვილის სახელმწიფო უნივერსიტეტი• გიორგი ბუჩუკური - 50% ბიზნესისა და ტექნოლოგიების უნივერსიტეტი• საბა კირკიტაძე - 50% თავისუფალი უნივერსიტეტი• ტასო როგავა - 50% თბილისის ივანე ჯავახიშვილის სახელმწიფო უნივერსიტეტი• ბარბარე გრიგალაშვილი - 50% თბილისის ივანე ჯავახიშვილის სახელმწიფო უნივერსიტეტი• სალომე ზიბზიბაძე - 70% კავკასიის უნივერსიტეტი• ნიკოლოზ ტოლიაშვილი - საქართველოს უნივერსიტეტი• დავით ჯიბლაძე - ბათუმის სახელწიფო საზღვაო აკადემია• სოფია კილინგარიდუ - საქართველოს ტექნიკური უნივერსიტეტი• მარიამ ავაზაშვილი - კავკასიის უნივერსიტეტი• ნია როსტიაშვილი - GIPA• დავით დაშნიანი - კავკასიის უნივერსიტეტი• ნიკოლოზ წერეთელი - საქართველოს ტექნიკური უნივერსიტეტი• საბა ბეროშვილი - ბიზნესისა და ტექნოლოგიების უნივერსიტეტი• ილია შონია - ბიზნესისა და ტექნოლოგიების უნივერსიტეტი• ლუკა ქალიაშვილი - საქართველოს უნივერსიტეტი ეს შედეგები მიანიშნებს, რომ თქვენი მომზადება და ცოდნა აღემატებოდა მოლოდინს, და სწორედ ამის შედეგად ჩაირიცხეთ ქვეყნის წამყვან უნივერსიტეტებში. თქვენმა ყოველმა ნაბიჯმა, რომელიც სკოლაში გადადგით, დღევანდელ შედეგამდე მიგიყვანათ. ამჟამად კი, ახალი გამოწვევები და შესაძლებლობები გელოდებათ. დარწმუნებული ვარ, რომ ამ ახალ გზაზე თქვენ გააგრძელებთ თქვენი ცოდნის გაღრმავებას, პიროვნულ ზრდას და თქვენი უნიკალური ნიჭისა და შესაძლებლობების რეალიზებას. გისურვებთ წარმატებას უმაღლესი განათლების მიღებასა და კარიერულ წინსვლაში. გახსოვდეთ, რომ ჩვენი სკოლა ყოველთვის თქვენი მხარდამჭერია და ჩვენ ამაყები ვართ, რომ ასეთ წარმატებულ და ნიჭიერ ადამიანებთან გვქონდა ურთიერთობა.   გისურვებთ ბედნიერებასა და წარმატებას ახალ გარემოში. თქვენ ჩვენი სიამაყე ხართ და თქვენი ყოველი წარმატება არის ჩვენი სკოლის გამარჯვება. მომავალშიც დაგიდგებით გვერდით და ყოველთვის გახსოვდეთ, რომ თქვენი წარმატების საფუძველი ამ სკოლამ შექმნა. სიყვარულით და პატივისცემით, წმინდა ნინოს სახელობის აღმასრულებელი დირექტორილალი მელივა 

სრულად